Siemens SX69E002NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX69E002NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rin 12-01-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

Wast erg goed schoon, is stil, snel en mooie uitvoering.
Heeft een duidelijk display en is zonder gebruiksaanwijzing te lezen gemakkelijk te bedienen.

Harry Webson 07-01-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

Na 25 jaar de afwas met de hand te hebben gedaan dan eindelijk luxe in de keuken, naast de koeler, vriezer en afzuigkap van Siemens ook deze stille en zuinige vaatwasser, kind kan de (af)was doen. Genoeg mogelijkheden en geen aanslag op het milieu.

Floris_1974 02-01-2015
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

Prima vaatwasser, goede eco-stand naast de 'gewone' en de snelle stand. Snelle stand is niet voor heel vuile vaat. Handige indeling met in beide laden voldoende ruimte voor verschillende soorten kopjes, borden, schalen, bestek en dergelijke.

Nicole19801980 22-12-2014
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

De indeling van de vaatwasser is erg prettig. Grote borden pasten niet in onze oude vaatwasser (SMEG), in deze Siemens wel. Wijnglazen passen ook goed in het bovenrek.

De vaatwasser heeft niet veel (drie) wasprogramma's, maar uiteindelijk gebruik je toch steeds hetzelfde programma.

Het wasresultaat is keurig. Ik heb na drie weken één keer gehad dat niet alles schoon was.

Riverlane 15-12-2014
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

- Wasresultaat heel schoon.
- Zeer makkelijk in gebruik. Als het programma klaar is schakelt het apparaat zich zelf uit. Je hoeft geen knoppen meer uit te zetten.
-Praktische indeling. Apart bestekmandje, zodat het bestek niet tegen elkaar aan komt. Hierdoor wordt het bestek ook goed schoon.

Sueda 03-12-2014
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

Vergeleken met mijn oude vaatwasser een supervaatwasser! Binnekant ruim en hij werkt stilletjes. Programmas heel makkelijk te besturen.

WiebeUtr 22-11-2014
Geschreven voor: Siemens SX69E002NL

Sinds enkele weken hebben we een prachtige nieuwe keuken, met alleen maar Siemens apparatuur.

De vaatwasser heeft ruim voldoende indelingsmogelijkehden , de vaatwasser is praktisch ingedeeld en biedt voldoende ruimte.

Wij gebruiken vaak de uitstelfunctie zodat we het energieverbruik in daltarief krijgen afgerekend.
Het is verbazingwekkend hoe droog de volgende ochtend de vaat is, dit had ik nog nooit eerder gezien. De tijd van alles nadrogen met een theedoek is voor ons voorbij!

De vaatwasser is erg stil en we horen hem eigenlijk alleen (indien we hem overdag gebruiken) als hij water naar de afvoer transporteert.

De vaat is schoon, de glazen blijven prachtig helder en ons bestek komt er ongevlekt uit.

Kortom, een aanrader.